Maatregelen voor het verifiëren van beoordelingen
Onze producten worden uitsluitend beoordeeld door klanten die deze daadwerkelijk hebben gekocht. Elke hier vermelde beoordeling is van een echte klant voor zijn werkelijke bestelling in onze winkel. Met welke maatregelen we dit in ons beoordelingsproces zekerstellen, wordt hieronder kort toegelicht.
Wanneer en Hoe?
Ongeveer 5 tot 10 dagen na het voltooien van een bestelling vragen we de klant om een beoordeling te geven. De uitnodiging wordt per bestelling verzonden via een e-mail naar het e-mailadres dat voor de bestelling werd gebruikt.
Als er binnen de volgende 7 dagen geen beoordeling wordt gegeven, herinneren we met een e-mail nogmaals aan de mogelijkheid. Daarna versturen we geen verdere uitnodigingen.
De e-mail bevat een voor deze bestelling geldige gecodeerde link, waarmee een beoordeling kan worden gegeven. Zodra de beoordeling voor een bestelling is gegeven, kan er geen extra beoordeling worden gedaan.
Er kan niet anoniem of zonder een bestelling worden beoordeeld.
Hoe werkt het?
Een bestelling kan met 1 tot 5 sterren (beoordelingscijfers) beoordeeld worden. Uit het eenvoudige gemiddelde van de beoordelingscijfers van alle afgegeven productbeoordelingen wordt vervolgens een totaalscore berekend.
De waardering is als volgt gedefinieerd:
- 5 sterren: Vind ik geweldig
- 4 sterren: Vind ik leuk
- 3 sterren: Niet slecht
- 2 sterren: Vind ik niet leuk
- 1 ster: Vind ik helemaal niet leuk
Naast de beoordelingscijfers moet de klant ook nog een korte titel en commentaar geven om zijn ervaringen in eigen woorden te delen.
Publicatie
Bij het indienen van de beoordeling moet de klant expliciet instemmen met de publicatie van de beoordeling op onze site. Alleen de voornaam van de klant, de sterrenbeoordeling, en de titel en beschrijving in eigen woorden worden gepubliceerd. Er worden geen persoonsgegevens zoals achternamen gepubliceerd.
Beïnvloeding
Wij bieden geen voordelen, speciale voorwaarden, kortingen of andere prikkels voor het geven van een positieve beoordeling of voor het intrekken van een negatieve beoordeling. Alleen als compensatie voor de moeite van het geven van feedback, belonen wij de gegeven beoordeling soms met acties zoals vouchers of terugbetalingen. Voor de "beloning" maakt het niet uit of de gegeven beoordeling positief of negatief is. Het resultaat van de beoordeling (positief/negatief) wordt niet beïnvloed. Wij vinden het belangrijk om feedback van de klant te ontvangen, wat zonder prikkels zelden gebeurt.
Beoordelingen van derden
Voor onze winkel zijn er geen beoordelingen van derden, zoals bijvoorbeeld via Google, Trusted Shop, ...
Klantenbeoordelingen
Verjaardagscollage
Ik heb voor mijn man zijn 50e verjaardag een collage gemaakt. Ondanks dat er veel oudere foto's bij waren en in zwart/wit, was ik zeer positief verrast door het resultaat. Mijn man en ik vonden het erg mooi.
Renate
Afdruk Fotocollage Canvas 60x60cm
Super snelle expresslevering en geweldige kwaliteit
De software was super eenvoudig te gebruiken en het doek had een uitstekende kwaliteit!
Stephanie
Afdruk Fotocollage Canvas 90x90cm

Helaas kunnen dubbele afbeeldingen niet worden vermeden.
Ik wilde een afbeelding maken met 96 foto's, maar ik kon er niet meer dan 42 uploaden. Sommige foto's verschijnen dus meerdere keren en dat vind ik jammer, want de afdrukkwaliteit is uitstekend.
Jacques
Fotocollage als download